Monday, December 13, 2010

Jawapan Dari Rapid KL

Re: Sekadar pengumuman ringkas
From:
"suggest@rapidkl.com.my"
View Contact
To:mas

Salam sejahtera,

Terlebih dahulu kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih keatas maklum balas yang di berikan dan kami amat menghargai nya. Sila rujuk kepada jawapan kami (yang di warnakan biru) terhadap maklum balas yang di berikan seperti di bawah:


Contact Centre Team
Contact Centre Dept
Group Communication
Sykt Prasarana Negara Berhad (Prasarana)
Tel: 03-7885 2585 Helpline
Tel: 03-7650 7788 General line
Fax:03- 7625 6667



From: mas
To: suggest@rapidkl.com.my
Date: 11-12-10 11:14 AM
Subject: Sekadar pengumuman ringkas



Kelewatan yang telah berlaku adalah di sebabkan oleh salah sebuah tren mengalami masalah teknikal di stesen Bandar Tasek Selatan dan terpaksa di alihkan ke landasan lain . Kejadian tersebut berlaku jam 1702 pada 8 Disember 2010. Walau bagaimanapun, kami berjaya mengatasi masalah tersebut dan perkhidmatan LRT laluan Ampang kembali seperti biasa pada jam 1842 hari yang sama. Kami ingin memohon maaf keatas kesulitan yang di alaimi oleh para pengguna LRT.


Untuk pengetahuan, adalah tanggung jawab pemandu LRT untuk membuat pengumuman dalam tren sekiranya tren di tahan lama di landasan sementara menunggu isyarat dari Pusat Kawalan Kami amat kesal terhadap perkara ini dan akan membuat siasatan yang sewajarnya. Kami akan memastikan agar kejadian seperti ini tidak berulang lagi.. Semua panggilan ke Helpline adalah di rakamkan bagi tujuan untuk mempertingkatan mutu perkhidmatan petugas Helpline.



Kami bersetuju dengan komen saudara bahawa pengumuman dalam tren adalah perlu untuk makluman para pengguna LRT dalam tren. Kami akan memastikan semua pemandu LRT mematuhi peraturan ini sewajarnya.


Disclaimer note : Confidential information may be contained in this e-mail and any files transmitted with it ('Message').If you are not the addressee indicated in this Message (or responsible for delivery of this Message to such person), you are hereby notified that any dissemination, distribution, printing or copying of this Message or any part thereof is strictly prohibited. In such a case, you should delete this Message immediately and advise the sender by return e-mail. Opinions, conclusions and other information in this Message that do not relate to the official business of RAPIDKL shall be understood as neither given nor endorsed by RAPIDKL.

No comments: