Monday, September 15, 2008

Sudah dua hari kaki kiri aku terseliuh dan sedikit membengkak dimana silapnya aku sendiri tidak pasti mungkin kerana terlalu mengejar Max mendaki bukit Temiang sewaktu berlatih agaknya. Kertas kerja ke Gunung Telapak Burok telah pun siap pukul satu pagi tadi untuk kelulusan jabatan dimana tarikh cadangan ialah pada 18 Oktober 2008. Sebenarnya kertas kerja ini dibuat adalah di atas permintaan Puan Suraya supaya mengadakannya di bawah jabatan, jika tidak lulus pun aku tidak ambil pusing sangat kerana ia tetap akan dijalankan secara “underground” seperti yang aku lakukan sebelum ini. Kerana aku menganggap ia adalah sumbangan aku di sini dan bukannya mengharap sumbangan institut kepada aku semata-mata. Aizat tidak hadir hari ini kerana cirit-birit mungkin kerana terlebih makan agaknya, sudah empat hari Azam kembali ke sini menguruskan kes rayuannya nampak semacam tiada harapan walaupun sudah ke Putrajaya dan ke HEP.

No comments: