Monday, September 22, 2008

Urusan pembelian pelari ke empat telah pun berjaya pagi semalam apabila Tom bersetuju dengan tawaran yang aku beri sewaktu dia sedang menonton filem Hindustan kegemarannya. Ini bermakna pasukan aku terdiri daripada Panjang, Jega, Nasri dan Tom, harapnya dapat memberi saingan pada kumpulan Max dan Isa yang rata-ratanya athlit di sini untuk pertandingan “road relay” yang akan di adakan seminggu selepas menyambut Syawal di sekitar Sikamat. Sudah banyak kali apabila tiba waktu berbuka puasa aku dan Nizam lewat menerima makanan, sebenarnya salah aku dan Nizam juga kerana sering sampai apabila hampir waktu berbuka. Cuma kalau melihat orang yang datang lewat daripada kami menerima makanan dahulu, hati aku amat terbakar dan disaat itu mahu rasanya aku membakar sahaja Restoren Aless.

No comments: