Tuesday, May 06, 2008

Tengahari semalam aku “diculik” keluar untuk merayakan hari lahir aku yang ke 34 di Pizza Hut Central Point, Seremban. Terharu juga aku dengan sambutan yang diberikan menandakan bahawa kehadiran aku di sini amat disedari sama juga seperti keadaannya di pejabat lama aku di Taman Desa, dan sejumlah lebih RM260.00 dikeluarkan oleh kawan-kawan aku untuk itu . Aku menerima banyak ucapan tahniah melalui sistem pesanan ringkas dan kiriman emel, ini amat berbeza dengan dua abad yang lalu dimana aku memikirkan bermacam cara untuk menulis ucapan pada kad sempena hari lahir kawan-kawan aku. Seharusnya aku berubah mengikut peredaran masa namun jika soal memberi ucapan aku masih melihat cara purbakala tersebut lebih menyentuh jiwa kerana nilai-nilai sentimental yang ada padanya.

3 comments:

Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY WAFI,

Semoga panjang umur, murah rezeki dan dicepatkan jodoh...

Anonymous said...

HAPPY BELATED B'DAY WAFI!!!

SEMOGA ALLAH BERSAMAMU SELALU....

DARI YANG JAUH!

Maswafi Abd Samat said...

Terima kasih!

Agak-agak siapa yang ucapan ni?