Saturday, February 06, 2010

Benarkah?

Benarkah guru sekarang banyak kerja?

Benarkah guru sekarang stress?

Benarkah guru sekarang pemalas?

Benarkah guru sekarang guru loceng?

Benarkah guru sekarang guru 25 haribulan?

5 comments:

cryclown said...

jawapannya...
aku ialah guru pratikum...
wah!!

borang posting aku dah isi dah...
sekolah ko byk kurg guru lagi tak:p
huhhuuhu....

Anonymous said...

Benarkah guru sekarang banyak kerja?
betul.... tiap sabtu ke sekolah

Benarkah guru sekarang stress?
betul.. sampai xboleh tido

Benarkah guru sekarang pemalas?
xbetul.....

Benarkah guru sekarang guru loceng?
xbetul.......

Benarkah guru sekarang guru 25 haribulan
xtentu skarang ni.. 8hb, 23 hb pun ada... kereta wira merah bintulu

Aishah Jamal said...

Wafi,

entry ko ni mcm tengah tension je...

Maswafi Abd Samat said...

Hee...heee.. saja je tanya!

Pasal kekosongan ni sebenarnya banyak, minta je di sekolah pedalaman confirm dapat.

Benarkah guru sekarang banyak kerja?
Mengikut kajian terdapat lebih kurang 126 tugas guru sekarang!

Benarkah guru sekarang stress?
Mahunya tak stress kallau ada 12 akta yang akan menghukum guru jika membuat salah.

Benarkah guru sekarang pemalas?
Mungkin juga tapi bukan guru2 di Malaysia la sebab sekolah aku gotong royong 45 kali setahun.

Benarkah guru sekarang guru loceng?
Habis tu sapa lagi nak bunyikan loceng?

Benarkah guru sekarang guru 25 haribulan?
Hee..hee.. untuk bulan febuari gaji aku masuk 8 hb!!!!!

牛五花Orange said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社