Tuesday, October 17, 2006

Encik Yazid yang nakal.

Aku betul-betul dikejutkan dengan kiriman "sms" tepat jam 7.48 pagi tadi oleh Encik Yazid yang cuba menskandalkan aku dengan Marsha yang dilihat berbual mesra dengan aku sewaktu berbaris panjang untuk mengeluarkan wang di tembok batu CIMB. Seingat aku cuma bekas tunang aku sahaja yang pernah menghantar "sms" seawal ini, ini satu lagi cubaan nakal untuk menjatuhkan karier saya sebagai Timbalan Presiden Persatuan Orang Bujang Taman Desa. Sebenarnya aku juga terkejut disapa manja oleh Marsha yang kelihatan cantik berkebarung walaupun sebenarnya dia memang cantik walaupun tanpa kebarung itu. Tiada apa yang penting sangat dibualkan cuma dia sekadar memberitahu dia tidak dapat mengikutku ke Larian MPSJ pada 5 November 2006 kerana kurang latihan, yang mana urusan pendaftarannya masih gagal diselesaikan oleh aku. Emaknya juga meleteri dirinya yang mengadakan latihan pada bulan Ramadhan kerana khuathir akan akan demam lagi seperti selepas Larian Shah Alam yang lalu.

No comments: