Monday, October 16, 2006

Sudah penat...

-----Original Message-----
From: Maswafi B. Samat
Sent: Monday, October 16, 2006 12:22 PM
To: 'wati@.com.my'

Subject: RE: UCAPAN PENGGANTI KAD
You are welcome and thanks for the lovely e-card given.
Alhamdulillah aku masih sihat namun masih seorang, masih di Kuantan rupanya Wati harapnya masih sihat dan cantik seperti dulu. Aku masih bingung kenapa sudah dua kali bermimpi kau di bulan Ramadhan walaupun tanpa diminta (maksud aku secara khusus seperti solat istikharah)rasanya sudah aku pulangkan semua gambar kau dalam simpanan. Bila dicari buku tafsir mimpi jawapannya sudah tentu bukan mainan syaitan kerana ia berlaku pada Ramadhan selepas tengah malam. Dua jawapan sahaja yang tinggal iaitu kerana jiwa yang tidak keruan ataupun petunjuk dari Yang Maha Esa. Bila difikirkan kembali mungkin jiwa aku sudah penat mencari apa salah aku hingga kita berpisah.

No comments: