Thursday, February 14, 2008

Hari ini aku menerima sistem pesanan dari Yazid yang mengatakan Ayob telah kehilangan bapanya yang mana teks asal adalah melalui teknologi pesanan bersepadu UEM Builders. Sibuk sedikit talian telefon aku daripada biasa jika ada hal-hal sebegini. Lega aku kerana kerja kursus mengenai pedagodi telah berjaya dirumuskan pagi tadi dan yang menyusul petang ini adalah berkenaan merejam lembing yang akan di adakan di tengah padang pada hari yang panas. Mungkin selepas petang ini aku akan rasa bernafas sedikit kalau hendak dibandingkan pada hari-hari sebelumnya hinggakan hendak kentut pun tidak lawas rasanya.
-
Sudah banyak kali aku mengisi air minuman di dalam botol 1.5 liter namun selama itulah juga ia sentiasa kosong, ia bukanlah kerana ada anak jin menemankan aku tetapi lebih kepada Wan Baling yang menjadi jin meminum air tersebut dan banyak kali mengambil botolnya sekali dikumpul untuk dibuat sarang jin di dalam biliknya agaknya. Aku rasa selepas ini lebih baik diletakkan racun tikus di dalam air minuman aku supaya Wan Baling yang meminumnya akan cepat arwah dan jika aku tersasul bolehlah aku ikut menjadi arwah sepertinya.

2 comments:

Anonymous said...

Woi cikgu...

selamat belajar, syok no nampok... :-D

Maswafi Abd Samat said...

Cikgu Ipin jangan la panggil aku macam tu kan aku dah kantoi!!!

Memang syok aku pun tak tau kenapa, sebab mengamati pelajarannya ke ataupun sebab mengamati awek yang sedang belajar. Hee.hee..