Wednesday, February 27, 2008

Kevin tiba-tiba menghubungi aku, sudah lama benar aku tidak mendengar suaranya barangkali tahun lepas sebelum bulan Ramadhan aku ada berjumpa dengannya. Semenjak menukar rutin aku daripada soal-soal pentadbiran kepada sumber manusia, kami sudah jarang berjumpa hinggakan hanya hari ini dia baru tahu bahawa aku sudah berada di Seremban. Kebanyakan “runners” sudah pun menghantar sistem pesanan ringkas kepada aku untuk melaporkan kesediaan mereka untuk Kuala Lumpur International Marathon pada penghujung bulan mac. Terasa juga seolah-olah masih berada di Kuala Lumpur menguruskan “runners” di bawah seliaan aku seperti tahun lepas. Jika jadual aku tidak padat mungkin aku boleh melakukan latihan untuk marathon penuh, tapi untuk waktu sekarang hampir-hampir mustahil untuk dilakukan dengan bebanan tugasan yang banyak. Juga pada tarikh marathon itu aku terpaksa menyiapkan folio PBS untuk dihantar pada keesokan harinya.

No comments: