Friday, February 29, 2008

Inilah kali pertama aku tidak mengambil bahagian dalam latihan semenjak berada di sini, suatu kerugian juga kerana ia adalah latihan lari berpagar dan lompat jauh. Orang lain di sini seperti Nizam jatuh cinta, namun aku pula jatuh ke dalam lubang dan sungguh perit rasanya. Jika dulu tulang rusuk ditumbuk pun cuma sehari sahaja sakitnya, ini sudah masuk hari kedua sakitnya masih belum berbeza dengan sepuluh jam yang lepas. Rupa-rupanya Ann yang menyelamatkan aku semalam daripada tubuh aku terus masuk ke dalam lubang tersebut, aku langsung tidak sedar apa yang berlaku kerana menanggung sakit yang amat sangat. Pelbagai spekulasi yang dibuat iaitu patah, dijahit, masuk wad dan luka berdarah, tapi aku tidak kisahkan semua itu kerana langkah-langkah menyimen penutup lubang telah dilakukan tengahari tadi.

No comments: