Monday, March 20, 2006

Panah Rajuna


Bismillahirrahmanirrahim
Bakar-bakar pasir tanah
Aku bakar mata hati jantung (si anu) itu
Bakarkan panah Sang Rajuna
Aku bakarkan gunung, gunung runtuh
Aku bakarkan batu, batu belah
Aku bakarkan di mata hati jantung hawa nafsi (si anu)
Kena hancur luluh panas segala tubuhnya
Gila berahi kepadaku
Tidak boleh senang diam
Seperti pasir ini terbakar
Bencilah (si anu) kepada ibubapanya
Kepada saudara sahabat handainya
Jika dia tidur, menjaga
Jika dia jaga, bangun berjalan
Datanglah kepadaku
Menyembah dirinya
……………………
Berkat (si anu) kena bisa panah Sang Rajuna
Berkat doa, La ilaha illallah
Muhammadun Rasulullah

Ini sebenarya jampi pengasih Panah Rajuna. Saya saja tinggalkan satu baris, biasalah tuk guru simpan satu. Tujuan saya adalah untuk memberi petua bagaimana nak elakkan daripada kena Panah Rajuna. Petuanya sekali jangan beri nama penuh mak kita pada orang yang tak dikenali. Kenapa? Ini kerana syarat jampi ni mesti di binkan kepada nama mak.

1 comment:

Anonymous said...

bleh x bg lgi 1 baris 2...