Friday, November 10, 2006

Akhirnya aku mendapat semula duit ufti aku sebanyak RM 150.00 setelah tidak berpuas hati dengan kursus kusahawanan anjuran Jabatan Tenaga Rakyat di NIOSH Bangi pada 1 hingga 3 September 2006 yang lepas dimana ketidakpuasan aku diceritakan dalam artikel “Terkena Lagi” pada 4 September 2006. Encik Syed yang konon-kononnya pakar motivasi kepada lebih 10,000 murid seperti profil yang di edarkan itu cuma menghantar “shaolin”nya sahaja untuk berurusan dengan aku mungkin kerana aku tidak cukup bagus untuk auranya yang kononnya tinggi itu ataupun dia cukup penakut untuk menjawab soalan yang aku sudah sertakan jawapannya. Kenapalah di hantar “shaolin” yang separuh masak itu, kasihan pula kerana di keronyok hidup-hidup oleh aku. Sudah tentu ia menjadi enteng kepada aku kerana sudah terbiasa dihantar oleh Pak Ngah atau Cikgu Wazer untuk dikeronyok oleh “sifu” jika ada “jemputan” semasa kursus bela diri dijalankan di Ipoh dahulu.

No comments: