Friday, June 06, 2008

Tsunami Team

Idazumi (1st runner)
merupakan salah seorang runnner wanita berbangsa melayu yang aktif dan hebat dalam kelasnnya. Tidak pernah gagal membawa pulang medal di setiap running event yang disertai..kalau bernasib baik mampu mendapat kedudukan yang lebih baik.
-
Wafi (2nd runner)
merupakan seorang runner berjarak jauh. untuk larian berjarak 3.6k nanti, ia bukan jarak yang digemarinya. dia ni kalau larian berjarak pendek kerap sangat mengalami sindrom sakit dada. walau bagaimanapun..untuk melakukan catatan dalam lingkungan 15-16min..ia bukan problem besar..
-
Hailmi (3rd runner)
seorang runner yang dah lama berkecimpung dalam aktiviti ni..segenap ceruk rantau sudah di jelajahi dengan berlari...rasanya kat jalanraya kat Malaysia ni musti ada kesan-kesan tinggalan tapak kakinya...huhuh! kalau dulu dia lari...jarang dia mau training...tapi sekarang dia sudah aktif training..dan performancenya semakin meningkat dan meningkat....
-
Farid (4th runner)
merupakan tulang belakang pasukan ni, ia mampu meningkat motivasi dalam pasukan ni. memiliki rekod peribadi 42k dibawah 4 jam. baru pulih dari kecederaan kaki yang sering membelungi dirinya. sekarang dah ok. pasal dia ni tulang belakang.....jadi dia diwajibkan berlari sebagai pelari terakhirNazibrunner bangku simpanan. huhu!!
-
sumber - http://runnaz.blogspot.com/

No comments: