Monday, November 17, 2008

Penangan Gunung Telapak Burok membuatkan hidup aku buruk seketika, aku tertidur daripada pukul 4.10 petang semalam hingga 6.30 pagi tadi kerana kepenatan. Jangkaan yang tidak tepat tentang topografinya menyebabkan kerana tiada maklumat tentang gunung menyebabkan aku merasakan ia agak mudah seperti Gunung Dato’ hasilnya ia seperti mendaki Gunung Dato’ kemudian turun ke kaki gunung dan naik semula ke puncak. Pelbagai komen yang diberi, dimana rata-rata peserta tidak akan ke situ untuk kali kedua walaupun diupah seribu ringgit mahupun namanya diubah kepada Telapak Cantik. Nasib baiklah hari ini cuma ada perasmian Kursus Induksi tanpa celoteh yang berjela-jela dari penceramah jika tidak sudah tentu ramai yang tidur maka sempatlah juga aku memulihkan diri aku hinggga besok hari. Hingga sekarang tekak aku berasa kering walaupun sudah bergelen-gelen menelan air tetapi urat yang bersimpul di belakang lutut aku tidak pula berasa sakit seperti selalu.

1 comment:

Anonymous said...

Salam geng!

Dah start kayuh ke?