Sunday, November 02, 2008

Pertemuan dengan ahli-ahli OGKL menyebabkan aku tidak dapat membantu Nor dalam pengendalian sukaneka semalam, daripada aku dimarahi oleh mereka aku mengambil keputusan singggah ke Mid Valley melihat ekspo barang “outdoor” yang di jual. Tiada apa yang menarik untuk dibeli melainkan aksesori yang kecil, dan aku berjumpa dengan Abang Ngah yang kelihatan berurusan dengan “taukeh” salah sebuah kedai di situ. Ternyata aku adalah antara anak murid perguruannya yang mempunyai minat yang sama dengannya. Beliau telah melepaskan “Rekreasi Muara Tesong” yang pernah kami usahakan bersama dulu kerana banyak masalah. Terkejut juga aku kerana dia menawarkan lot “camp site” berhampiran dengan Sungai Klah Hot Spring kepada aku, namun aku menolak secara baik kerana lebih suka mengadakan program “outdoor” secara “ad hoc” dan “freelance” tanpa terikat dengan mana-mana pihak, lagipun kerja baru aku menjadikan aku stabil dari soal kewangan.

No comments: