Tuesday, November 04, 2008

Sedih sedikit hari ini kerana aku terpaksa “melepaskan” Panther yang paling aku sayangi di atas alasan kekangan kewangan, walaupun aku masih mempunyai Honda NSR untuk disayangi tetapi aku masih menyayanginya kerana jasanya. Mungkin sebab personaliti sayang semuanya aku masih belum dapat memilih awek yang betul-betul disayangi untuk dikahwini. Sudah masuk hari kedua peperiksaan, potensi untuk mendapatkan markah A masih samar-samar kerana semua soalan yang diramal keluar tetapi fikiran aku tiba-tiba “blank” bila melihat Azie begitu comel sewaktu menjawab soalan seperti mahu mengisi borang kahwin. Manakala besok adalah kertas terakhir sebelum aku menjalani Kursus Biro Tata Negara selama seminggu di Muar dan Kursus Induksi di sini yang akan berakhir 6 Disember dan kemudian bercuti panjang. Ramai yang kecewa kerana tidak dapat mengikut aku ke Gunung Dato’ tiga minggu lepas kerana peluang itu tidak datang kembali melainkan aku di hantar bertugas di sini tahun depan.

No comments: