Jawapan Dari Rapid KL
Untuk pengetahuan, adalah tanggung jawab pemandu LRT untuk membuat pengumuman dalam tren sekiranya tren di tahan lama di landasan sementara menunggu isyarat dari Pusat Kawalan Kami amat kesal terhadap perkara ini dan akan membuat siasatan yang sewajarnya. Kami akan memastikan agar kejadian seperti ini tidak berulang lagi.. Semua panggilan ke Helpline adalah di rakamkan bagi tujuan untuk mempertingkatan mutu perkhidmatan petugas Helpline.
Kami bersetuju dengan komen saudara bahawa pengumuman dalam tren adalah perlu untuk makluman para pengguna LRT dalam tren. Kami akan memastikan semua pemandu LRT mematuhi peraturan ini sewajarnya.
Disclaimer note : Confidential information may be contained in this e-mail and any files transmitted with it ('Message').If you are not the addressee indicated in this Message (or responsible for delivery of this Message to such person), you are hereby notified that any dissemination, distribution, printing or copying of this Message or any part thereof is strictly prohibited. In such a case, you should delete this Message immediately and advise the sender by return e-mail. Opinions, conclusions and other information in this Message that do not relate to the official business of RAPIDKL shall be understood as neither given nor endorsed by RAPIDKL.
No comments:
Post a Comment