Tuesday, June 13, 2006

Busy ambil minute DI ke tak sempat update blog?? --Posted by Anonymous to maswafi.blogspot.com at 6/13/2006 10:16:48 AM.
Kepada anonymous, saya memang sibuk sangat sehari dua ini untuk menguruskan "Domestic Inquiry" yang merupakan hari terakhir dan butiran yang dicatat ialah sebanyak 31 muka surat. Mahu sahaja aku mengisi borang PERKESO di atas meja kepunyaan Lecthumy yang patah kaki itu untuk kecacatan kekal pada jari hantu aku akibat lama menulis. Orang Melayu memang sudah tidak dapat lari daripada perkataan bomoh, dalam “Domestic Inquiry” pun sebut nama bomoh! Puncanya masa aku pelawa minum air mineral mereka tidak mahu konon-kononnya takut kena bomoh! Kenapa orang lain pelawa tidak menjadi isu? “Kerana kau orang Sungkai” kata mereka! La ke situ pulak!. Aku perasan juga melalui “software" stat counter antara yang paling banyak dicari dalam cari google yang masuk ke dalam blogspot aku ialah artikel Panah Rajuna yang merupakan Jampi Pengasih. Encik Azam dan Encik Fadhli juga dalam keadaan tertekan untuk meneka siapakah yang bakal menang dalam perlawanan Togo menentang Korea Selatan malam ini kerana pasukan pilihan aku iaitu Togo menggunakan khidmat bomoh walaupun mereka telah menang dua teh ais dengan aku untuk perlawanan sebelum ini.

No comments: