Friday, June 16, 2006

Hanya 3 “caution letter” dikeluarkan semalam untuk bulan Mei berbanding 17 “caution letter” satu bulan pada tahun lepas yang masih merupakan rekod terbaik aku setakat ini. Tiga tip berguna daripada Mr. Tan bila mengadakan “Domectic Inquiry” ialah jangan sesekali memandang rendah pada lawan anda walaupun mereka daripada golongan bawah, mesti ada plan Z dan mesti rahsiakan modus operandi. Sudah 4 hari berturut-turut Encik Fadhli kembung perut (dia memang boroi pun lepas kahwin) meminum teh ais yang dibelanja oleh aku bila bola piala dunia tidak pernah pun sekali memihak pada aku. Mahu sahaja aku berjumpa dengan Pak Ngah Gelap di Kampung Sg Klah yang merupakan sifu aku pada pagi Jumaat depan untuk mandi limau untuk menambah aura aku hingga ke tahap Gaban supaya aku tidak kalah lagi.

No comments: