Thursday, June 29, 2006

Datang sahaja


Sudah banyak R&D dan masa yang diperlukan untuk memasukkan klip video "Because i'm a girl" di atas. Begitu juga banyaknya pertanyaan daripada kawan-kawan "banyakke durian di kampung?". Musim durian tiba lagi, maka Sungkai dikaitkan lagi dengan duriannya. Jika mahu makan durian silalah datang ke rumah saya, saya akan carikan durian yang terbaik untuk anda. Cuma saya pohon jangan minta durian untuk dibawa pulang kerana kami tiada dusun durian seperti orang lain. Dulu pernah juga kami mempunyai dusun durian kongsi bersama adik- beradik abah tapi disebabkan kedegilan aku semuanya tiada lagi sekarang. Suatu ketika kakak abah yang menjaga dusun tersebut mahu mengambil duit jualan durian bahagian kami sekeluarga untuk digunakan sebagai upah haji abah. Tapi aku tidak membenarkan kerana ada dua adik yang masih yatim untuk dijaga, merah padam mukanya menahan marah. Maka sejak itu tiada lagi durian atau duit durian sendiri untuk dirasa. Menyesal? tidak sama sekali.

No comments: