Thursday, December 21, 2006

Nampaknya blogspot yang menggunakan versi Beta sudah menemui jalan buntu atapun sudah mati dua hari yang lalu kerana beberapa masalah yang tidak dapat diselesaikan seperti ruangan pendapat yang hilang. Walaupun versi baru tidak dinyatakan dengan jelas jenisnya namun ia jauh lebih baik daripada versi HTML dan Beta sebelum ini kerana ramailah yang dapat membelasah aku melalui ruangan pendapat yang telah kembali pulih. Entah apa Dewa Judi mana yang merasuk Nathan hingga dia termimpikan motor aku hinggakan nombornya menjadi mangsa terbarunya mungkin sudah habis agaknya nombor di Taman Desa ini ditikamnya. Semasa makan di Restoran Mahbub Bangsar bersama Zubir semalam aku didatangi oleh pelajar Tahfiz Al Mansur yang membuat jualan amal CD dan ubat tradisional di bawah jenama Al Mansur Holdings. Kalau Mat Khairi agaknya sudah lama ditipu oleh bomoh Azhar Wahab lulusan SRP yang memakai persalinan kuning berkeris yang ditampal pada ubat tradisionalnya. Daripada aku menderma pada seorang bomoh yang ditabal di Gunung Jerai yang jinnya cukup hebat di kawasan Asia Tenggara yang menggunakan pelajar Tahfiz tajaannya menjual kalendar, CD dan ubatan untuk mendapat sumber kewangan rasanya lebih baik aku belanja taukeh restoran Mahbub itu makan nasi beriani di restorannya sendiri.

No comments: