Thursday, April 19, 2007

Akhirnya Azam dan Fadhli menyerahkan semua perkakasan komputer jenama Dell kepada aku apabila campur tangan banyak pihak dan aku sendiri mengugut untuk dipindahkan ke tingkat 10 semata-mata untuk memotong tuntutan kerja lebih masa mereka. Walaupun aku ini termasuk di dalam kategori makhluk yang agak jahat tetapi rasanya tidaklah sangat-sangat jahat seperti mereka berdua. Batin aku cukup terseksa seperti seorang isteri tidak mendapat nafkah batin akibat perbuatan mereka berdua apabila memberikan aku satu persatu bahagian komputer bermula daripada monitor, papan kekunci, tetikus mondok dan terakhir sekali Unit Pemproses (CPU). Ada juga idea bernas daripada Zubir playboy yang menyuruh aku memasang sendiri komputer tersebut yang telah lama berada di sini, memanglah idea itu boleh dilaksanakan tetapi nanti mereka berdua tiada kerja pula lagipun mereka itu bukannya mempunyai banyak kerja melainkan menjadi “tokkan” melihat kenaikan yang tidak turun-turun saham-saham AB Fund, American Index, Windlifund dan Swiss Cash.
Posted by Picasa

No comments: