Tuesday, December 11, 2007

Hari ini rutin aku terpaksa diubah kerana hujan hampir 12 jam setiap hari menganggu persiapan aku ke Kuantan ahad ini. Maka latihan terpaksa dilakukan sebelum aku pergi bekerja, dengan masa yang terhad dapat juga aku melakukan dengan jarak 4.4km dibawah masa 25 minit. Catatan masa itu boleh dikatakan sudah cukup baik untuk orang yang sudah lama berehat. Fadhli dihantar pergi menjalani latihan selama empat hari di Petaling Jaya itu menandakan bahawa selama ini dia tidak cukup ilmu lagi untuk menjalankan rutin kerjanya di sini. Sepatutnya jabatan yang menghantarnya menjalani latihan harus memantau pergerakannya di situ manalah tahu dia akan “curi-curi ayam” mencari kerja di tempat lain seperti Naim. Semalam secara rasminya aku menerima surat perpindahan aku ke syarikat induk berkuatkuasa awal Disember dan mungkin juga aku akan dipindahkan ke tingkat 20 jika ada ruang yang sesuai.

No comments: