Thursday, June 14, 2007

Azam yang rindu sangat dengan aku melawat aku hari ini di pejabat, kononnya mahu mengurut kaki aku yang sakit katanya tapi tidak kesampaian dengan alasan bulu kaki aku terlalu lebat. Cuba kalau kaki Ros yang sakit silap-silap Azam datang "punch card" di sini sambil memberi alasan tersasul tempat kerja. Sudah beberapa hari aku asyik bertapa di dalam kapal selam kerana Stanley masih tidak dapat menyelesaikan masalah borang A KWSP dalam perisian Kaizen HR, menyesal juga aku menunggu penyelesaian daripadanya jika aku bertindak pantas tidaklah aku kelam kabut seperti Nemo di dalam akuarium seperti kata Linda. Dalam sesibuk itu Kak Nizah masih sempat mengaudit aku dan menghuru-harakan aku di dalam kapal selam aku sendiri, sesekali aku rasa seperti watak kartun Nemo dan rakan-rakannya pula.

No comments: