Friday, June 15, 2007

Hari ini semuanya sibuk bercakap tentang perlawanan futsal esok hari seolah-olah tidak sabar melihat kumpulan aku yang sememangnya tidak pernah cukup korum dan sudah tentu tidak mempunyai pemain simpanan itu disayur masak lemak kobis oleh mereka. Firdaus mungkin boleh tersenyum tanpa perlu bergaduh untuk menang dan Hazparizan tidak perlu melakukan rembatan jarak jauh hanya untuk mendapatkan mata kerana aku sendiri hendak berdiri tegak lama sedikit pun tidak mampu inikan pula hendak mengejar bola yang tidak pernah berhenti dalam masa 7 minit. Apa yang aku suka dengan Zack dan Razman ialah mereka tidak memperkecilkan kebolehan aku mengejar bola dan dapat menutup segala ketidak tahuan aku bermain bola, bagi mereka yang penting aku mempunyai kesungguhan untuk menjadi ahli kumpulan mereka. Wan sudahpun pulih daripada sakitnya dan mungkin akan pulang ke Kuala Lumpur dalam masa terdekat, aku sendiripun sudah tidak sabar untuk berjumpa dengannya sambil melihat gambar yang diambil di puncak View. Mungkin dengan melihat gambar-gambar tersebut aku dapat menyiapkan rencana tentang Trans Titiwangsa - (Yong Yap-Korbu) yang masih dalam 30% pembikinannya.

No comments: