Tuesday, November 13, 2007

Hari kedua “alignment” aku sudah pun sedikit baik daripada semalam, jika mengikut kiraan aku yang gagal matematik ini dalam masa 5 hari lagi semua otot-otot aku akan berfungsi semula seperti sediakala. Cuma sekarang ini aku masih berjalan secara “control ayu” seperti bakal menantu berjalan dihadapan mak mentua hinggakan Kak Aishah marah-marah sayang melihat diri aku kerana mendera diri aku sendiri di Link Kedua, maklumlah bukankah aku bakal adik iparnya yang paling disayangi sudah tentulah dia mengambil berat tentang diri aku. Sudah ramai yang mahu mendaftar diri mahu menjadi protégé aku sejak daripada semalam bila keupayaan aku meyakinkan Farid menjadi ukuran, rasanya kenalah Doktor Mafeitz menyediakan katil yang lebih untuk rakan-rakannya menginap di PPUM. Setakat ini sejarah membuktikan hanya Zafrul dan Farid sahaja yang berjaya menjalani jadual latihan yang disediakan, manakala yang lain-lain hanya tinggal sejarah.

No comments: