Monday, November 19, 2007

Lif tidak berfungsi lagi semalam kerana kerja-kerja baik-pulih dilakukan semalam namun ia tidak menjadi isu kerana cuma orang yang datang dari planet lain sahaja yang bekerja pada hari ahad kerana orang Nepal pun bercuti semalam. Bengang juga aku dengan perisian Kaizen HR kerana aku tidak dapat merekod tuntutan kerja lebih masa akibat pertukaran gred kakitangan, entah bila pula masalah baru ini dapat diselesaikan rasanya sia-sia sahaja kedatangan aku pada hari tidur planet bumi. Agak terancam juga aku bila Buhair di bilik kawalan menghubungi aku supaya pulang sebelum matahari terbenam kerana risaukan keselamatan aku di tingkat 19, bayangan itu ada asasnya jika ia diberitahu oleh orang yang sudah bekerja di bangunan ini sejak ia mula-mula dibuka. Untuk turun dari tingkat 19 ke bawah menggunakan tangga cuma memerlukan masa selama cuma 5 minit dan beberapa lampu yang tidak berfungsi kadang-kadang menakutkan aku yang memang sejak azali penakut.

No comments: