Wednesday, November 14, 2007

Tag Huer cap ayam aku sudah berhenti pada hampir jam 5.00 pagi untuk menunjukkan bahawa aku sudah berhenti latihan untuk selama 3 hari. Lutut kiri aku mulai sakit sejak petang semalam, doktor menasihati aku supaya mengambil “calcium carbonate” untuk proses pemulihan tanpa perlu pergi ke pakar kerana ia adalah perkara yang biasa untuk makhluk asing seperti aku. Semenjak ahad yang lepas aku sudah tidak langsung berpantang dalam soal makan setelah berdiet selama hampir sebulan kecuali semasa jamuan Hari Raya, sekejap sungguh perut aku boroi seperti Fadhli dan Azam Orang Minyak. Aku tidak dapat membayangkan jika aku sudah berkahwin dengan anak Kak Wan yang pandai memasak itu. Berat badan aku sudahpun mencecah 65kg iaitu 3kg lebih banyak daripada bulan Ramadhan. Ini menunjukkan bahawa walaupun kita bersenam tahap gaban seperti makhluk asing pemakanan haruslah dijaga seperti mengurangkan nasi dalam pemakanan.

No comments: