Tuesday, August 01, 2006

Warkah buat Majlis Perbandaran Klang

From: Maswafi B. Samat
Sent: Tuesday, August 01, 2006 8:06 AM
To: aduanmpk@mpklang.gov.my; pentadbiranmpk@mpklang.gov.my
Subject: Larian Klang 2006
Perkara di atas adalah dirujuk.

Untuk pengetahuan pihak tuan, saya telah mengikuti larian tersebut namun apa yang mengecewakan ialah saya tidak menerima baju "T" seperti yang sepatutnya atas dasar bahawa saya telah lewat mendaftar. Jika tidak mahu memberi baju "T" untuk apa alasan pun, kenapa perlu diambil resit baju tersebut daripada saya. Ini bermakna "seseorang" telah mewakilkan saya untuk memakai baju tersebut. Bukan saya tidak mahu mendaftar awal tetapi pihak MPK sendiri telah kehabisan borang semasa "road tour" dilakukan di Kelana Jaya. Diharap pihak tuan dapat membantu saya dalam perkara ini.

Sekian

Maswafi bin Abd Samat
03-7628 2815
012-3125 249

1 comment:

Anonymous said...

Think you can get these people to response? Tall order lah... Tp your efforts is commendable..