Thursday, September 07, 2006

En. Maswafi, memang benar pada mulanya saya mengesyaki sesuatu yg tak kene dgn program tersebut daripada ape yg saya inginkan. Tetapi sebenarnya saya menghadiri kursus tersebut adalah dgn pelbagai tujuan. Dan salah satu drpnya adalah Kusahawanan. Bagi saya jika kursus tersebut dapat memberi kesan yg baik terhadap saya..saya akan menerimanya. Tapi jika kursus tersebut memang hampeh!!! Memang saya akan memperjuangkan untuk meminta dan mendapatkan balik duit yang telah dibayar.Memang tak dinafikan memang kita telah ditipu oleh bidadari-bidadari tersebut semasa mula mendaftar program tersebut. Tetapi jika saya boleh menerimanya disebabkan kesan yang baik daripada kursus tersebut, saya akan menerimanya...LET GO....Di sini ingin saya memperbetulkan paradigma En Maswafi bahawa bukan disebabkan layanan kelas pertama daripada bidadari2 tersebut yang mebuatkan saya berubah fikiran, sebab BUKAN LAWA PON bidadari tu. Kalau Lawa takpe la jugak. Ini adalah disebabkan oleh melihat dari cermin mata dan juga saya adalah katak yg ke 15 tersebut. hehehe. dan kalau korang nak tau cerita katak tersebut, saya menyerahkan kepada En Maswafi untuk menceritakannya....
Sekian...
drpd : En Nizar

No comments: