Saturday, September 09, 2006

Semalam Marsha, Zafrul dan Firdaus sudahpun mengesahkan penyertaan Larian Shah Alam ahad depan. Marsha yang aku hubungi semalam agak begitu mengambil berat tentang aku rupanya kerana telah peduli di atas kehilangan aku selama 14 hari dan dia tidak sekalipun “berbalas pantun” dengan aku seperti kawan-kawan aku yang lain. Dia juga bercerita tentang keseronokan menyertai “KL Rat Race 2006” dan menanyakan pendapat aku tentang Teater Puteri Gunung Ledang yang aku hadiri tiga minggu lepas. Semalam juga hidup aku tidak keruan kerana diganggu oleh Mat Khairi yang tidak dapat melelapkan mata yang akhirnya aku selesaikan dengan memujuk dia menelan empat biji ubat selsema!. Pagi-pagi lagi semasa di tempat kerja dia telah mengirim utusan ringkas kepada aku mengatakan dia dalam keadaan mamai dan rasa macam hendak mampus kerana dos ubat berlebihan yang ditelan. Bagi aku, yang penting masalah diganggu olehnya dapat diselesaikan walaupun caranya kadang-kala agak gaban sifatnya.

No comments: