Wednesday, October 03, 2007

Mamai kepala aku dibuatnya seharian semalam asyik melayan tidur dihadapan komputer cuma sesekali dikejutkan oleh deringan telefon, ia kemudian disambung di surau dan sesekali dikejutkan dengan bacaan al quran membuatkan aku insaf kerana aku belum mati lagi dan terus menyambung kerja seperti biasa dan tertidur lagi dihadapan komputer. Masih gagal mendapat air tangan anak Kak Wan sewaktu membeli buburnya walaupun sudah hari ke 20 berpuasa dan aku terus menyambung tidur setelah menjamah bubur tersebut. Tersedar jam 11.30 malam barulah aku yang sedar aku masih belum betul-betul berbuka puasa hingga membawa aku yang masih mamai ke gerai Sup Herba di Pantai Dalam. Rasanya ubat yang aku makan dalam dos yang biasa itu tidak pula memberi kesan langsung jika aku diserang penyakit insomia!

No comments: