Wednesday, September 05, 2007

Akhirnya setelah berbulan-bulan mencari "teman baru" bertemu juga di Al-Ikhsan : The Curve dan wang RM179.00 bertukar tangan dengan pemilik kedai dengan jenama Adidas versi Adiprene. Ada yang mengatakan aku sangat cerewet dalam soal memilih "running shoes" dan dari itu jugalah mereka dapat membuat rumusan kenapa aku tidak berkahwin hingga sekarang. Aku rasa lebih baik aku memakai kasut yang sudah berjasa beribu kilometer walaupun sudah tiada tapak daripada menanggung sakit kaki yang amat sangat terutamanya untuk perjalanan sejauh daripada Kuala Lumpur ke Rawang. Aku rasa aku mempunyai asas yang kukuh dalam soal ini kerana keakraban aku dengan "running shoes" kerana satu hubungan lengkap-melengkapi jika tidak ia akan terbuang begitu sahaja kasut tersebut seperti yang berlaku kepada Firdaus dan Nizam. Begitulah jugalah dengan berkahwin sudah tentu kita tidak mahu membuang pasangan kita hanya kerana tidak sesuai!

3 comments:

mafeitz said...

Aku tgh nak carik shoe baru jugak lah ni. hehehe..

Anonymous said...

errmm..cam tau2 jer..haku pom sama
nak carik kasut lari satu..

-ayob-

Maswafi Abd Samat said...

Setakat ni for running shoes brand adidas is highly recommended.

Sebab:

1.Ringan
2.Cepat kering kalau basah.
3.Ada made in china-murah
4.Banyak pilihan.