Thursday, September 20, 2007

Tag Huer automatik cap ayam aku sudah tidak bernyawa tepat jam 6.50 pagi itu menunjukkan bahawa sudah tiga hari aku tidak melakukan rutin menguji tahap kardivouskular aku sekurang-kurangnya untuk sepuluh ribu meter. Kesibukan tugas menyebabkan aku masih belum dapat mencuba talian telefon percuma menggunakan perisian Skype yang baru dipelajari semalam untuk memudahkan aku menyalahgunakannya dengan menghubungi kawan baik aku yang duduk betul-betul dihadapan aku iaitu Fadhli dan Naim, begitu hebat teknologi yang ada hingga menyebabkan manusia seperti aku menjadi menjadi malas. Kad hari raya sudahpun dipos keseluruh Malaysia semalam, walaupun ramai yang sudah melupakannya tetapi aku masih sukakannya kerana mempunyai “sentimental value” terutama bila menulis nama orang menerima ucapan di dalam kad sesuatu yang tidak akan dapat dirasa bila melakukan sistem pesanan ringkas.

No comments: