Thursday, September 13, 2007

Besar betul tanggungjawab yang dipikul oleh Fadhli merangkap AJK Surau Bukit Raja yang terpaksa memantau pergerakan di tingkat 21 selama 30 hari, memanglah makhluk bertanduk itu pergi bercuti selama 30 hari tetapi mereka melahirkan protégé yang cukup ramai untuk menampung stok bulan Ramadhan. Gas memasak di rumah aku akhirnya habis juga malam tadi setelah digunakan selama dua kali Aidil Adha, mana tidaknya boleh bertahan hingga hampir tiga tahun jika cuma digunakan memasak mi segera oleh 6 lelaki bujang. Aku rasa kerjaya aku sudah sampai ke kemuncak bila Norhisam mahu mengapak kepala aku hanya kerana memotong tuntutan perjalanannya bulan lepas, kadang-kadang aku rasa mereka ini suka mencuba nasib kerana melihatkan keadaan aku yang sibuk mungkin akan terlepas pandang agaknya.

No comments: