Wednesday, September 12, 2007

Masih ada lagi dua virus jenama Trojan yang belum dapat dihalau dalam komputer aku setelah mendemamkan 120 fail yang lain dengan menggunakan perisian Spyware dari Google. Namun semuanya dapat diselesaikan hari ini dengan menggunakan perisian percuma yang ketiga iaitu Spyboot Destroy selepas Ad-Ware digunakan dan Internet Explorer sudah kembali seperti biasa, nasib baik aku tidak menunggu Fadhli dan Naim membaiki komputer aku silap-silap sempatlah aku bertunang sementara virus itu menjahanamkan komputer aku. Saham aku pula semakin demam kerana jatuh akibat spekulasi kononnya kata pembangkang ekoran kesan pengumuman bajet baru-baru ini walhal ia lebih bersifat global. Belumpun berpuasa harga ayam sudahpun mencecah RM7.00 sekilo dan seperti biasa semua media Khairy Jamaluddin dan NGO menghentam para peniaga walhal sebenarnya pemborong yang menaikkan harga. Mana mungkin ayam yang dibeli dengan nilai RM6.50 sekilo daripada pemborong mahu dijual dengan RM6.50 sekilo silap-silap hendak membeli seluar dalam cap ayam pun tidak mampu jika aku meniaga ayam hari ini.

No comments: